Ustawienia domyślnego zatrudnienia
Aktualne ustawienia domyślnego zatrudnienia
| Lp. | Pracownik | Employee ID | Dział | Domyślne konto | Procent | Data dodania | Akcje |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Brak ustawień domyślnego zatrudnienia | |||||||
Dodaj nowe ustawienie
Jak działa domyślne zatrudnienie?
Domyślne zatrudnienie jest używane, gdy żadna reguła przypisania czasu pracy nie pasuje do danego wpisu. System wykonuje następujące kroki:
- Sprawdza wszystkie reguły przypisania w kolejności od najwyższego do najniższego priorytetu
- Jeśli żadna reguła nie pasuje, sprawdza ustawienia domyślnego zatrudnienia dla danego pracownika
- Przypisuje czas pracy proporcjonalnie według zdefiniowanych procentów
Przykład: Jeśli pracownik ma 60% domyślnego zatrudnienia w dziale A i 40% w dziale B, to wpis czasu pracy bez przypisanej reguły zostanie rozdzielony w stosunku 60:40 pomiędzy odpowiednie konta.