Ustawienia domyślnego zatrudnienia

Aktualne ustawienia domyślnego zatrudnienia

Lp. Pracownik Employee ID Dział Domyślne konto Procent Data dodania Akcje
Brak ustawień domyślnego zatrudnienia

Dodaj nowe ustawienie

Suma procentów dla jednego pracownika nie może przekroczyć 100%

Jak działa domyślne zatrudnienie?

Domyślne zatrudnienie jest używane, gdy żadna reguła przypisania czasu pracy nie pasuje do danego wpisu. System wykonuje następujące kroki:

  1. Sprawdza wszystkie reguły przypisania w kolejności od najwyższego do najniższego priorytetu
  2. Jeśli żadna reguła nie pasuje, sprawdza ustawienia domyślnego zatrudnienia dla danego pracownika
  3. Przypisuje czas pracy proporcjonalnie według zdefiniowanych procentów

Przykład: Jeśli pracownik ma 60% domyślnego zatrudnienia w dziale A i 40% w dziale B, to wpis czasu pracy bez przypisanej reguły zostanie rozdzielony w stosunku 60:40 pomiędzy odpowiednie konta.